maanantai 25. helmikuuta 2013

Pre-colombian style frogs. Esi -kolumbialaisen tyylin sammakoita



On the Photo you see the tiny little golden frogs. I got these Lovely items to my Frog collection today the 25th of February 2013 from my friend Drora: from Israel. We had swap with her. She told me that these little frogs are tiny replicas of pre-colombian gold items. The frog in the pre-colombian mythology represented fertility. So very interesting to know!

The frogs are very beautiful in their kind of modern style and perfect treasures to my collection! I adore them!


Thank you Drora


Valokuvassa näet pienet kultaiset sammakot. Sain nämä hienot yksilöt Sammakko-kokoelmaani tänään 25. helmikuuta 2013 ystävältäni Droralta: Israelista. Meillä oli swap hänen kanssaan. 
Hän kertoi minulle, että nämä pienet sammakot ovat jäljennöksiä esi -kolumbialaisista kulta esineistä. Sammakko edusti esi -kolumbian mytologiassa hedelmällisyyttä.
Erittäin mielenkiintoinen tieto!

Sammakot ovat erittäin kauniita "modernissa" tyylissään ja täydellisiä aarteita kokoelmaani.

 Kiitos Drora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti